donderdag 30 maart 2017

Bauhaus

Bauhaus

Vanaf Januari hebben wij wekelijks 2 heren in de foyer zitten. De heren zijn van Bauhaus en houden sollicitatie gesprekken hier. Zij hebben afgelopen vrijdag al het personeel wat is aangenomen uit genodigd voor een avond cursus om zo klantgericht te werken en hoe ze dat moeten doen.
Hier voor had het bedrijf een acteurs geregeld die een stukje voor deden zodat het personeel hier wat van kan leren. Om het af te sluiten had de organisatie geregeld dat ze met zen allen lekker konden na borrelen om ook zo je collega’s beter te leren kennen.
Ik mocht deze avond de borrel doen alles had ik klaar staan dus kwam heel zachtjes om 20:45 de zaal binnen om echt het alle laatste klaar te zetten. Toen ik net alles klaar had staan hoorde ik dat de dame zei : Zo we zijn klaar we gaan lekker aan de borrel!!
Ik was hier nog niet helemaal op voorbereid en zou hulp krijgen om 21:00 maar de dame vertelde dit om 20:50 dus de groep stormde naar de bar voor een drankje en zo begon het op de tap zat nog water ik had deze namelijk nog niet gecheckt! (oeps).
Doordat ze zagen dat ik er allen was bood iemand van de organisatie zich aan om mij te helpen en gelukkig maar anders was het niet goed gekomen! Rond 9 uur kwam eindelijk mijn hulp en was de rust weder gekeerd. Wat ik hier van geleerd heb is dat ik eigenlijk gelijk moet bellen om hulp zodat ze gelijk kunnen komen, maar daarnaast was dit een fractie van een seconde dus ik weet niet of dat mij eerder gered had. Leerzaam was het zeker.


1 opmerking:

  1. je moet inderdaad goed op jezelf letten. Enne.....leiderschap voorkomt dat je hier tegen aan loopt. typisch geval van voorbereiding.....

    BeantwoordenVerwijderen