Hier bij Van der Valk werken wij op de afdeling banqueting met sheets.
Wat is een sheet precies? Dit is een vel papier met er op de activiteiten wat plaats vind binnen het hotel en dan voornamelijk op de afdeling banqueting. Wat wij doen als we beginnen is er 1 uitprinten en even doornemen wat voorn activiteiten er zijn dat kan verschillen van een vergadering tot aan een feestje. Wat er vermeld staat op een sheet is in welke zaal de activiteit plaats vind, welk bedrijf het is, met hoeveel gasten ze komen, of het bedrijf een arrangement heeft, wat voorn opstelling in de zaal moet staan, of ze zoetelekkernij/ hartigesnack er bij hebben en hoe laat ze arriveren tot ongeveer hoe laat ze zullen verblijven. Ik persoonlijk vind het erg prettig hier mee te werken zo weet ik precies waar ik aan toe ben en wat ik kan verwachten. Tuurlijk kan het altijd iets uitlopen of de gasten gaan eerder weg dat is altijd een verrassing maar hierdoor heb je wel een indicatie tot wanneer de gasten er zijn.
check!
BeantwoordenVerwijderen